Een moeilijk woord voor eigenlijk hele gewone dingen: gedag zeggen, een deur open houden, een glimlach of een bedankje. Een kleine moeite maar een groot plezier. Voor de gast, de klant en voor ook uzelf. Hospitality kan ook worden omschreven als gastvriendelijkheid of klantvriendelijkheid. Voor onze collega’s in de catering is Hospitality iets wat er vanzelfsprekend bij hoort. Voor onze collega’s in de schoonmaak is dat zeker niet altijd het geval. Het is namelijk afhankelijk op welke tijdstippen zij werken en of de klant aanwezig is tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden. Maar ook voor onze collega’s in de schoonmaak zeker niet onbelangrijk!
Wij hebben de mogelijkheid gekregen om 30 collega’s de Hospitality opleiding te laten volgen. Dit gebeurt op ons kantoor in Hengelo en Groningen. Juist voor die collega’s die werkzaam zijn of gaan werken in de dagschoonmaak en/of andere werkzaamheden naast of in plaats van schoonmaak (gaan) uitvoeren, is deze opleiding zeer geschikt. In de opleiding worden vaardigheden ontwikkeld en geoefend die nodig zijn om de nieuwe rol te kunnen uitvoeren.
Wij hopen dat wij met deze opleiding de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen verbeteren.
