De unieke samenwerking met Waterdrop®

Fill 1
De unieke samenwerking met Waterdrop® - Atalian

Wist je dat te weinig water drinken de productiviteit verminderd met wel dertig tot vijfig procent? Daarom is Atalian de unieke samenwerking met Waterdrop® aangegaan. Nog nooit gehoord van Waterdrop? Daar staan wij niet van te kijken want wij zijn het allereerste bedrijf in Nederland die een samenwerking aangaan met dit Oostenrijkse merk. Heb jij al zin in een verfrissend drankje met fruit- en plantenextracten & waardevolle vitamines (maar zonder suikers😉)?

Geen water, geen leven!
Er zit iets in het water!

Atalian streeft er naar om haar medewerkers en klanten te motiveren om meer water te drinken, zodat iedereen een gezonder, langer, duurzamer en productiever leven leidt. Twee liter water drinken per dag is net zo belangrijk als ademen. We hebben beide nodig om goed te kunnen functioneren. Goed hydrateren draagt bij aan het energie niveau en alertheid. Waterdrop wil hydratatie dus leuk maken en hier staat Atalian helemaal achter want, waarom niet?

Waterdrop verrijkt je water met fruit-, plantenextracten en vitamines en helpt je meer te drinken – warm of koud. Er worden échte fruit & plantenextracten gebruikt om van jou water een heerlijk en verfrissend drankje te maken.

Er worden alleen de beste ingredienten gebruikt vanuit de hele wereld. Acai uit Brazilie, ginseng uit Azie, moringa uit India of boabab uit Afrika. Gaaf toch?

Er is nog een reden waarom Atalian en Waterdrop zo goed bij elkaar passen: duurzaamheid!
Atalian gelooft dat het ontwikkelen van een duurzame bedrijfsvoering een voorwaarde is voor een succesvolle toekomst. Het doel is om samen met de relaties te blijven zoeken naar een duurzame toekomst.

Waarom past dit zo goed bij Waterdrop? Waterdrop zet zich sinds dag 1 in voor een wereld zonder plastic flessen. In tegenstelling tot dranken in plastic flessen hebben de cubes van Waterdrop alleen schoon drinkwater nodig. Met een besparing van 98% aan plastic en CO2 komen ze steeds dichter bij het doel en Atalian steunt ze daarin graag!

Daarnaast richt Atalian zich op het verminderen van de milieu-impact van haar bedrijfsvoering. Dit doet Waterdrop ook want: voor elk verkocht doosje Waterdrop wordt er 1 plastic fles uit het milieu verzameld. Dit komt niet alleen neer op 4 keer meer plastic dan onze verpakkingen nodig hebben, maar creëert ook nieuwe banen. Samen bereiken we meer!

Het is de echte smaak van fruit en plantenextracten die het beste drankje ter wereld verbetert – puur water. Jij kunt toch ook niet wachten om dit te proeven?

Neem hieronder gerust contact met ons op om te kijken of we samen medewerkers kunnen motiveren om voldoende te hydrateren. Medewerkers zijn immers het kloppend hart van een organisatie. Wij weten zeker dat ze onder de indruk zijn van de uitgebreide keuze aan smaken en designs!